Accepterad Podu | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Användarnamn: Podu

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ~h~~b~Podu

Vad är din discord tagg? Podu#8016

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slår ner 2x folk ingen mikrofon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kunde inte reglerna riktigt då, är väldigt ny så är väldigt ledsen för att det som hände hände. Men jag tror, eller jag vet att dom bannade mig för att jag slog ner en person två gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade den där ungen Erik och sen hans kompis och då så började vi typ bråka så jag slog ner båda utan att veta riktigt hur allting fungerar, och senare så såg jag det där barnet igen och då tänkte jag göra revanch eftersom att vi bråkade förut. Men jag har inte lärt mig allt om greenzone och allt det där men nu har jag läst reglerna och vet nu vad som är rätt och fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var verkligen inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel eftersom jag inte hade läst reglerna så jag visste inte vad man fick göra och vad man inte fick göra. Jag menar kom igen jag slog ner en person två gånger såklart det var jag som gjorde fel, är hemskt ledsen och det ska inte upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut, det här är min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att läsa reglerna först innan jag började spela, på så sett så hade inget hänt, jag hade aldrig slagit ner ungen för då hade jag läst reglerna. Men jag skulle absolut inte ha slagit någon framförallt inte på greenzone ifall jag skulle ha läst reglerna innan. Så jag skulle inte ha slagit honom ifall jag bara skulle ha läst reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut att jag har lärt mig något. Jag har nyss läst reglerna och förstår allting nu. Så detta kommer inte att uppprepas igen för nu har jag lärt mig vad som är rätt och fel. Så det kommer inte hända igen, är hemskt ledsen för vad som hände, gillade verkligen servern men visste inte reglerna för visste inte hur man fick tag på dom men nu när jag har fått tag på dom så har jag läst dom och nu vet jag vad jag ska göra. (Och juste jag har fixat min mikrofon nu, den var lite buggad förut märkte inte det)

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka