Nekad Podu | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil:

Ditt Hex-ID:

11000013df61162

Vad är din discord tagg?

lokis99

Vem var det som bannade dig?

FiveM = Cindyfisk
Discord = Vet tyvärr ej!

Var är du bannad?
FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:
Discord Unive Ban = discord unive ban.png

FiveM Unive Ban = fivem unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag tror själv saffsen valde att banna mig för att jag sa ett ord som ej är Tillåtet, Men jag tänkte inte mig för och de bara flög ur i min mun. Sedan i nutid så hade jag aldrig gjort något så dumt och kommer aldrig ske igen. Eftersom jag har spelat så himla länge på servern sedan tidigt 2020 typ så vill jag ej vara bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.

Jag åkte runt med en kompis som var polis. Sen så åkte vi fram till en grupp folk på Torget, Piren. Jag och min kompis valde att ge upp på servern vilket inte var ett bra val. Men då sa min kompis en massor av rasistiska ord som verkligen inte var okej (Han blev också bannad). Men sedan så åkte jag till Torget och det var då jag valde att säga en eller två rasistiska ord vilket inte heller var okej och jag accepterar verkligen bannen efter detta skedde. Jag ångrar mig enormt och vill så jätte gärna tillbaka till servern då jag har spelat sen 2020. Non stop. Visst jag har många bans men detta vill jag ändra på och visa att jag verkligen kan rollspela på en bra nivå. Om det nu är så att jag blir godkänd så kommer jag visa mina bästa kunskaper och även bli en bra och social rollspelare. Jag vill kunna dela med mig utav att ha kul med mina vänner och inte åka runt och säga en massa rasistiska ord. Vilket jag tycker inte var moget eller tillåtet alls. Det var grovt omoget och grovt onödigt. Vilket genom detta så kan vi ha förstört folks rollspel de då hade. Vilket jag verkligen inte är glad över och kommer aldrig ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.

Det var verkligen jag och min kompis som gjorde fel. Denna ban var rätt placerad och en rätt anledning gavs. Jag har fattat mitt fel jag gjorde och kommer aldrig ske igen. Jag kände mig så oprofessionell och detta var verkligen inte ett rätt beslut av mig att ta. Att åka runt och säga massa fula ord SPECIELLT rasistiska ord är verkligen inte okej. Detta var ett osmart val. Jag kommer aldrig ta detta beslut igen. Då kommer jag istället visa bra kunskaper och inte hänga med de som gör massor av dumheter och saker som innehåller regelbrytande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.

Jag kommer tyvärr ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?

Jag hade kunnat åkt runt själv eller med en mogen nog kompis som fattar att det inte är ok. För jag gjorde det i form av grupptryck även om det bara var en kompis som tryckte in mig till att säga massa fula och rasistiska ord. Det var som sagt i form av grupptryck så jag ångrar mig att jag ens åkte med den vännen som är omogen och inte fattar hur man beter sig moget. Jag ångrar att jag ens gick på grupptrycket och faktiskt sa massa rasistiska ord som verkligen inte var okej under några omständigheter.

Har du lärt dig någonting efter din ban?

Jag har lärt väldigt mycket, Jag skulle aldrig kunna sagt nått liknade igen!

Har du läst våra regler?
Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den?

Ja, och har läst om reglerna ett par antal gånger och har lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig ske igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka