Nekad Podu | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162 (Hex)

Vad är din discord tagg? lokis99

Vem var det som bannade dig? FiveM = Cindyfish () Discord = Vet tyvärr ej

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: fivem unive ban.pngdiscord unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja staffsen ansvar är ju att hålla koll på folk och hjälpa folk, Så dem banna för rasism då jag kände mig lite feg och inte våga säga Svart Skalle nått som inte är rasistisgt enligt mig, Jag gjorde ett Regel brott mot servern och jag vet att de inte är bra och jag ber om ursäkt för de, Unive är den Bästa servern och jag skulle gjort allt för att komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade en yngre kompis av min som jag känner irl. Men hämtade han ingame och då så åkte vi runt och pratade med folk. Först var han lugn och tillslut så blev han aggresiv och ville bara bort från servern. Jag skrev till han på discord då han höll på snacka ooc ingame. Jag skrev till han att han måste börja bete sig och att det inte är okej det han gör (Pratar ooc). Jag sa även att han inte ska bryta mot reglerna. Han skrev bara okej jag beter mig. Sedan så skrev han efter han hade sagt massor av rasistiska ord på piren som jag har klippat (har ej kvar) men då så åkte vi till torget och då så skrev han på discord "Säger du ett par rasistiska ord så kommer du få roller på min server". Först sa jag nej typ 100 gånger men sedan råka jag gå på det. Då så hoppade jag ut ur min bil och gick fram till ett par människor som stog och pratade. Då så sa jag ett par ord som verkligen inte var okej. Men då så blev jag bannad och fick det jag var erbjuden. Men sedan lämna jag den servern för att jag verkligen inte vill spela med någon som inte kan bete sig eller så. Jag vill spela på Unive och ha kul. Inte sitta och bryta mot regler på servrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban. Det var till 100% mitt fel. Jag tycker innerst inne att det verkligen inte är okej. Jag sa ju även nej till min kompis men fall för det ändå. Så jag viste ju ändå på ett sätt att det inte var okej då heller. Som alla borde fatta speciellt som jag som har spelat på Unive i 3 år. Men blev ju p bannad och vill verkligen tillbaka nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg tyvärr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda på flera sätt.
* Jag kunde skippa att göra det han bad mig göra
* Jag kunde vart med honom men säga till han vad som är rätt och fel.
* Jag kunde även säga till staffs och visa klippet för de.
* Jag kunde också ha tagit det till support och visat för staffs att han inte kan bete sig på servern och borde inte vara kvar ( Han är bannad nu )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte falla för såna hära grupp tryck. Jag känner att jag har växt lite och vet att det inte är moget gjort. Jag tycker det absolut inte är okej så min kompis behandlade situationen. Jag vet att han inte har lärt sig något då han är yngre än mig och inte växt in i saker än. Han vet inte vad som är okej eller fel gjort. Men har har nu lärt mig att man inte ska gå på saker som kompisar säger liksom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka