Accepterad Podu | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162 (Hex)

Vad är din discord tagg? lokis99

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit falskt bannad för ett bra tag sen. Det var ingen anledning. Jag gick in på servern, DIREKT typ 5 minuter efter så stor det att jag har blivit permanent bannad då. Sen efter har jag valt och lämna ett tag sen vill jag nu börja spela där seriöst. Jag har dock försökt tänka igenom vad jag kan ha gjort men jag stog typ still och jag va på piren. Jag stog o snacka me gamla vänner från servern som också hade kommit tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawna in på server (Piren). Jag gick ner på parkeringen och då stog jag still och prata med en gammal vän från servern. Och vi snacka lite sen så blev jag ba bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste ha vart en felaktig ban. Har någon staff ett klipp på de så kan jag tro att jag har gjort fel men vad jag vet så har jag inte gjort ett skit. Det var då en felaktig ban i nu läget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 48 gånger har jag blivit bannad. Jag kommer tyvärr inte ihåg 48 förklaringar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte gjort något annorlunda. Jag hade gått ner på piren och snacka med min gamla kompis. Jag fattar inte vad som va felet me de liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej faktiskt inte om jag ska va ärlig. Jag måste väl få snacka me kompisar på servern eller?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka