Nekad Podu | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: steam:11000013df61162

Vad är din discord tagg? lokis98._89699

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: bild_2024-11-13_140817676.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att jag använde ett vapen och sköt mot medlemmar helt utan anledning. Jag ångrar det helt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt vid piren och så kom det ett par folk och så gjorde jag ett grovt brott och sköt mot Människorna helt utan anledning! Och jag står för vad jag gjorde och det var fel jag vet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel jag bröt mot en regel som man självklart inte ska göra! Men de va ba jag som va lite dum i huve och gjorde det och det är så de har blivit nu och inget man kan ändra!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare självklart! Men jag kommer inte ihåg någon anledning till dem! Men jag vet att jag har lärt mig efter alla tidigare bans! OCH även denna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat slängt iväg vapnet eller lämnat in det till polisen och som första tanken va att det inte är värt det och jag hade kunnat undvika av att skjuta på folk som är helt oskyldiga och avvaktat med mina regelbrott tills jag blir kriminell och har en anledning till min rp!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ifall man ska skjuta på någon så ska man delvis vara inom kriminell branchen och ha en anledning till att avladda sitt vapen mot någon. DET ÄR INTE OKEJ DE JAG GJORDE!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det till 1000% Tack! Mvh / Lökis98.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka