Nekad Podu | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162

Vad är din discord tagg? lokis99

Vem var det som bannade dig? FiveM = Cindyfish () Discord = Vet tyvärr ej!

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: fivem unive ban.pngdiscord unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde och banna mig för att jag och min kompis åkte runt och sa en massor rasistiska ord. När vi kom till piren och min kompis börja säga en massor av saker. Då så åkte jag därifrån klippade de han gjorde till och med skrev en /help. Ingen staff kom då. Sedan åkte vi till torget och då gick jag på grupptryck utav att få massor av roller i hans server. Men det var inte ett smart val. För då behövde jag säga ett par fula rasistiska ord. Det tyckte inte jag lät bra men såklart så gjorde jag det ändå. Jag kommer aldrig gå på grupptryck igen så att ni vet. Jag vill verkligen tillbaka till unive också. Jag lovar att jag kommer bete mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockade upp en kompis som hade spelat på servern i typ 2 veckor. Jag och han åkte runt och chilla. Sen så drog jag med honom till piren och snacka lite. Sen börja min kompis säga en MASSOR av rasistiska ord. Därav skrev jag en /help, ingen staff kom. Då så klippade jag allt och till och med skicka till en staff som hade dm/pm avstängd. Då så gick jag ingame igen och då satt min kompis och sa "Säger du dessa rasistiska ord, då kommer du få roller i min server som har mycket spelare och du kommer få gäng + staff" Jag sa nej flertals gånger men de sluta med att jag råka säga ja och då sa jag de orden han bad mig säga. Sedan så blev vi både bannade och sedan fick jag det jag skulle få och nu vill jag tillbaka och visa att jag verkligen kan rollspel och att jag kan visa mina kunskaper inom det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det allt är mitt fel. För då att jag gick på grupptryck av min kompis. Som då bad mig säga ett eller typ 3 rasistiska ord, då han erbjöd roller på en annan server. Det var verkligen inte okej av mig för så mycket jag gillar unive så vet jag inte varför jag gick på grupptrycket. Jag vill verkligen spela på unive och fattar varför jag inte är välkommen tillbaks. Det var staffen som gjorde rätt och tog rätt beslut. Men skulle vilja komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg sorry.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att inte gå på grupptrycket och inte ta emot roller i en annan server. Då jag gillar unive för mycket. Men just då hade jag tröttnat lite ändå. Men ville liksom inte vara bannad men annars hade jag inte fått roller i hans server och då så var jag lite dum och tog emot erbjudandet. Vilket inte var okej under några omständigheter. Jag vill komma tillbaka för att visa att jag verkligen kan rpa och kommer aldrig bryta några regler igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte gå på grupptryck för att bli av med ALLT på unive. Jag gillar unive för mycket för att inte komma tillbaka. Det är lite så jag är att jag blir bannad från min favorit server och nu vill man bara tillbaka. Jag har läst om reglerna flertals gånger ungefär 3 gånger. Jag har nu lärt mig om alla regler och har även tagit ett litet brake från FiveM och nu känner jag mig redo att börja rpa igen på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka