Nekad Podu | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162 (Hex)

Vad är din discord tagg? lokis99

Vem var det som bannade dig? Osäker då det var discorden.

Var är du bannad? Discord servern + Fivem Servern

Bild på banmeddelande: unive-bannad-dc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem banna mig från discorden. Det var ett bra tag sen. Men de banna nog mig för att jag körde in i flera personer på piren / RÅ VDM. Och det förstår jag. Det är nog också att jag skjöt typ 3-5 personer. Det är den ända anledningen jag nog kan ha blivit bannad från discorden med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Piren händelsen: Jag åkte runt med en kompis och vi hade skit tråkigt. Då så hade jag en dålig ide men då tyckte jag den va bra. Men då körde jag till piren med min vän. Då valde jag att köra in i en stor gruppmägnd med min bil. Detta var ett dåligt val. Andra händelsen. Jag åkte själv till mitt gänghus. Sedan så åkte jag ner mot torget och mot grovestreet pizzeria och då stog det typ 4-7 personer i en grupp och då sköt jag dom för att de var klädda som våra fiender. Detta var inte heller ett bra beslut då jag inte va säker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen jag som gjorde fel. För de jag gjorde va så pass grovt att jag till och med tog ett brake från servern och lugna ner mig och sluta till och med spela helt och hållet. Men sedan så börjar jag sakna unive och vill tillbaka och rpa. Jag kommer då RPA seriöst och försöka o aldrig bli bannad igen, iallafall inte grovt bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg anledningarna tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda med att verkligen tänka till och verkligen ta ett beslut som inte hade gjort mig bannad. Jag kunde t.ex. vid piren åkt fram och pratat vart social eller bara åkt därifrån. Sen när jag sköt ner typ 4-7 personer så hade jag kunnat tänka liksom att åka fram prata där med. Sen kanske jag kunde få lite bättre kontakt med dem och ta reda på om dom är mina gäng fiender. Dvs prata på ett mer diskret område och snacka utan vapen osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig bryta mot regler och att det verkligen inte är kul att vara bannad från unive. Detta var min favorit server sen 2019.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka