Nekad Podu | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162 (Hex)

Vad är din discord tagg? Lökis99#5509

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (54).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde och banna mig för att jag spammade sjukt mycket i twitter. Jag skrev typ nånting med "Hellraisers on top, Free Norrland". Det är sjukt omoget och det är exakt varför dem bannade mig. Jag tycker det är jag som har gjort fel till 100 procent för att jag ens tänkte tanken de är bara de sjukt. Jag kommer aldrig göra om detta och det kommer ske sjuk rp från mig nu när jag har varit rp lös i typ 2-3 månader. Man börjar tröttna. Och jag älskar Unive för mycket för att bli bannad. Jag ångrar ALLT!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt, sen så stog jag på piren och snacka med alla mina vänner. Sen så blev det helt tyst och vi gjorde typ ingenting, så då ville jag skapa lite skratt. Så jag valde och spamma i twitter. Dem börja bara skratta och sen blev jag bannad för "Inkompetent" Jag har blivit bannad på ett rätt sätt av staffsens beslut. Jag tycker det är sjukt omoget av mig att ens tänka tanken. Jag ber om ursäkt!!!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100% jag valde och spamma i twitter helt i onödan. Och jag tycker jag fick rätta konsekvenser för det jag gjorde. Jag ångrar allt. Det kommer ett klipp under på de jag gjorde och skicka ut: https://cdn.discordapp.com/attachments/872904649903054898/1076265999239753738/Moments-Desktop-clip-from-Feb-17-2023.mp4 . Jag beklagar till alla som jag förstörde RPN för. Och det var inte rätt utav mig. Tack till staffsen för att ni tog rätt åtgärder. (DET KOMMER ALDRIG SKE IGEN!!!!)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt till grovt innan jag gör det jag gjorde. Det är så sjukt OMOGET!! att göra det jag gjorde. Att man spammar i twitter visar bara att man är inkompetent. Detta kommer aldrig ske igen!!! Jag kunde bara skippat att ens spela om jag ska förstöra för andra spelare som försöker rpa rätt i alla fall. Jag minns att det inte var mitt på dagen. Det var sent. Så mitt minne var lite trött osv. (Förbättringar kommer ske!!!!)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle sagt ja! Jag har lärt mig med denna permanent avstängningen. Det är så sjukt omoget utav mig det jag gjorde. Jag ska veta att man inte spammar i twitter, men jag har varit permanent bannad i en månad nu och jag har tänkt tillbaka vad jag kunde ha gjort bättre. Jag har kommit fram till att jag försöker komma tillbaka. Jag kommer också visa sjukt hög rp nivå. Jag kommer stanna som bara medlem. Jag kommer rpa polis. Jag har också läst igenom reglerna 5-7 gånger om och om igen. Jag känner mig redo att komma tillbaka. Jag kommer aldrig göra om det jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka