Podu | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Användarnamn: Podu

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Podu#8016

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00 Till 21:00

Berätta om dig själv Jag är en kille som är jette snäll. en kille som kan mycket. Är en kille som älskar Fivem/RP.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff komma jag hjälpa så många jag bara kan. komma Hjälpa staff som behöver hjälp. Komma Hjälpa Ingame och Discord. Komma Hjälp folk som sitter support och andra saker.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Kanske 2 månader. jag har varit bannad och blivit unbannad 3 gånger.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? De är en jette trevlig server. och jag tror att jag kan hjälpa mycket. och komma va super aktiv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? att jag komma deala med hackers/modders så mycket jag bara kan. Komma Hjälpa Report's Och Komma hjälpa folk i support jette mycket

Har du några tidigare erfarenheter? Nej. Men jag tror att jag kan va bra som en staff

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? jag kan inte så mycket men jag kan vissa.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det tror jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag Spellar bara på multistaden. Och ja jag är redo isåfall

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja skulle säga bara att jag kan hjälpa folk på support i discord i skolan och allt de om jag har tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka