Accepterad Poddagstar | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poddagstar

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Poddagstar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/poddagstar/

Vad är din discord tagg? Poddag#6705

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Combatlog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Då ni har en knapp som lyder "Håll inne E för att respawna" och man e ny till servern är det inte det första man tänker på att man inte får respawna. Ni kanske kan ha lite hänsyn och varna först istället inte man ryker på en ban.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte respawna såklart

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer låta dom göra sitt innan jag respawnar.

Har du läst våra regler? Ja

Dessutom bannade ni 2 av mina vänner också som inte gjort något fel? Det är ju fail rp deluxe? Dom blev lootade innan dom hann respawna.

Man ska inte respawna, man ska skicka larmsignal till sjukvården då det ingår i rp, rp handlar om att göra realistiska scenarion, då kan man inte respawanar utan man tar hjälp av sjukvårdare

Tjena Pontus! Aa absolut sist jag va inne igår natt kallade jag på ambulans låg i 15 min utan att något hände därav tryckte jag på respawn knappen och trodde det va så man skulle gå tillväga. Ber om ursäkt för min handling och hoppas ni kan se förbi det denna gången då jag planerat spela på er server nu dagarna framöver :/

Mvh

Samt dom 2 stackarna som satt med i bilen som också fick åka utan att anledning :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka