Nekad PN14 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? PN14#9281

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Biggie Johnson och är 24 år gammal och är uppvuxen i West side i Amerika han är ganska kaxig och är uppvuxen i ¨the hood¨ och vart kriminell i nästan hela sitt liv eftersom hans brorsa också var kriminell, han har haft det kriminella livet hemligt för alla utan sin familj. Hans familj var med i crips eller supportade dem. Men när Biggie blev 13 började han luta sig mer mot bloods och i ett tillslag förrådde han sin familj och crips. Biggie flyttade till Second Life och starta Bloods genom att hans bästa vän Sebastian Karlsson styrde det för BIGGIE hade ärenden med att resa till USA och tillbaka för han har ärenden där. Han har dödat många crips medlemmar i sitt liv och har en stor pott i huvudet ligger på ca $2M i USA det är därför han inte är där hela tiden och även nummer 1 i FBIs most wanted lista. Som person är han kaxig men trevlig mot dem som är trevliga mot honom. Han väljer ut sitt folk via respekt och det är bland det viktigaste för Biggie.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har totalt 1200h på spelet och haft fiveM i över 2 år. Jag har seriös rp och passar in i nästan varje roll som finns, jag skulle tänka mig ta ett jobb som det behövs mer av så de bidrar med servern mer. Jag kan alla regler utantill och följer dem väldigt noga medans jag rpar då jag lärt mig mina läxor av att bryta dem. Jag kommer förmodligen inte vara inne mycket per dag ca 1-2 h, under dessa timmar ska jag försöka göra scenarion och jobba mestandels inte lalla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte spela för makt och pengar (powergaming) att i ett scenario om man krockar så ska man spela skadad och inte fortsätta för att man inte vill förlora och inte combat logga för att man inte vill förlora sina grejer man har. Det finns många exempel på när man bryter mot regeln osv. Jag har varit med om när en använde sitt sikte för att kunna se vart man var för att få en fördel i scenariot. Det är bland de tråkigaste jag vet att man spelar bara för att vinna och inte ha kul vilket är det viktigaste med RP tycker jag.

Hur hittade du Unive? En vän för 2 år sedan minns inte detaljer

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka