Nekad PN14 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Peter Nilsson

Vad heter du på discord? PN14#1234

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 560h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Man kan vara kriminell och ägare samtidigt så om jag inte fårvara det längre kan jag återgå som krim. Sen vill jag ta en paus från att vara grov kriminell. Jag vill testa vara chef på ett jobb vilket jag aldrig varit, Jag kan fixa grejer och är kreativ vilket jag kan behöva som chef. Jag kommer vara där så länge jag kan och kommer förstå vad jag inte får göra och vad jag får som kriminell. Jag är också hellre chef på club de muneno än the palace. Sen kan jag anställa folk och göra så gott jag kan med att bli en bra chef. Om jag känner att jag inte trivs bra eller bara förstör så försöker jag förbättra mig men om inte det funkar så avgår jag för jobbets bästa. Jag är pålitlig och kommer ge konsekvenser till dem som tar svart. Kontakt STAFFs och sparka dem. + Jag kommer vara aktiv och trevlig chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ska jag vara helt ärlig har jag nästan inga erfarenheter jag ville bara testa något nytt. Men jag kan nog passa till jobbet, jag kanske passar och kanske inte men jag tror jag passar min personlighet är lite så dära aktig. Jag har varit boss för ett gäng men det kan ju vara stor skillnad. Kommer ha möte med spelarna och informera dem om saker osv. Sammanfattning = boss för ett gäng, trevlig men kan bli arg mot dem som misssköter sig på klubben! Det är mest det. Jag vill testa något nytt helt enkelt. Och juste sen känner jag 2 tidigare chefer som kan lära mig lite vad man ska göra OOC som chef ig får jag ta själv. Jag kommer göra så gott jag kan med att hålla club de muneno öppet och vara så aktiv så möjligt på kvällarna där.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Sebastian Karlsson är 21 år, Är en person som har gillat bestämma och är bestämd. Han är trevlig mot dem som är trevliga mot han. Han har varit kriminell i stan i ca 2 månader han var innan lite men sluta, Ingen märkte han. Nu är han på gång att bli efterlyst. För han känner att han kan inte låta bli att göra så han kommer inte bli grovt kriminell längre utan chef på ett jobb han ska ha det som täck mantel undertiden polisen försöker få information om honom så de kan sätta en efterlysning. De vet inte vad han heter eller så bara en tatuering på kroppen som han alltid kommer gömma nu som eventuellt chef på en klubb. Men om han kommer gilla det och trivas kommer han vara kvar efter att polisen slutat söka han. Han känner en tidigare chef på klubben han heter max kk som han kan få lite hjälp av i början men det är nog inte så nödvändigt. För det kan underhålla han från rån och vapen. Men han kommer fortsätta med droger. Han kommer sälja vidare droger som han producerar och har springisar till att få pengar som han bara slösar till vapen som han gömmer i sitt hus. Han kommer vara extra försiktig för polisen. Så han inte blir tagen.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag typ 6h. Sen på skoldagar kl 15:00 - 21:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka