Nekad PN14 | Chef-jobb ansökan [GSP] [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Groove street pizzeria

Vad heter du IRL? Peter

Vad heter du på discord? pn14

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? I över 2 månader sen jag kom tillbaks annars sen april 2021 och över 1400h på spelet.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag ska vara inne mycket då jag spelat hela dagarna nu och inte tröttnat någonting. Jag skulle vilja göra det till en företags kedja i staden då om t.ex. jag får in många anställda kan jag donera för ett ny resturang så de är 2 i staden. Jag ska även skaffa mig mogen personal och högra uppsatta, göra planer för företaget och införskaffa samarbeten med ett flertal andra företag. Jag kommer ha öppet sent på kvällarna och göra det till ett meetspot kan man säga där folk kan träffas och softa. Jag ska komma med bra förslag till företaget och få de att nå sin bästa tid än så länge. Mitt mål är att försöka göra pizzerian till ett företag som alla kommer se som obligatoriskt i staden, jag kommer hålla event och göra sammarbeten både på ett lagligt och olagligt sätt. Jag har faktiskt hunnit hitta folk och alternativ till bitr. chefer som jag vet gör sitt bästa. Jag kommer agera strängt inom jobbet och de anställda medans jag är trevlig utanför jobbet I början kommer jag ständigt jobba och se vilka jag kan lite mest på och värdiga till att bli högre uppsatta tills jag känner att pizzerian är tillbaks på sina fötter igen och då kan jag väll göra feta scenarion utanför mitt yrke. Inom krim rpn ska jag hålla den deskret för mina anställda och besökare. Stärka kontakterna i staden och öka krim rpn då jag ser detta som en möjlighet att förbättra sin krim rp från ett annat perspektiv från gäng och solo. Jag kommer dock fortfarande inte använda min krim roll så mkt i början då jag ska fokusera mestadels på företaget. När jag hittat värdiga personer för att vara med i ledningen och det ska jag mer ägna tid åt att planera stora events så att servern inte ska bli utråkade av oss xD. Kommer även ha möten och försöka komma på bra förslag som gynnar inte bara mig utan alla mina anställda. Jag är även ödmjuk och inte uppkäftig av mig Jag är även mycket seriös inom ämnet korruption och kommer inte tveka att kontakta staffs om jag ens börjar misstänkta något. Jag kommer även inte göra alla beslut ensam då ett av mina sätt att leda varit att lyssna på vad dem andra tycker om de och om de har några bra tips, Jag vet att detta inte är världens längsta ansökan osv men jag försökte få med allt jag kom på inom detta. Jag vill även tillägga att karaktären jag kör på har många kontakter i staden så att jag kan hitta en stabil personal ganska så fort eftersom att man får vara krim på samma karaktär.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Det ända jag har är väll att jag praoat på en pizzeria irl så jag vet hur det är att jobba på en irl där jag lärt mig vilka /me jag kan använda när jag gör maten och hur jag bemöter kunder osv. Jag vet även hur processen till att göra en pizza ser ut och ca hur lång tid det tar. Sen inom chefs positionen har jag mestadels ägnat min tid åt att vara boss så jag vet hur man styr vilket jag ser som en fördel.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag från 4-8h som jag tänkt rpa på
Sen har jag tänkt att jobba 2-4h inom MA området på lediga dagar. Under skoldagar kommer jag totalt vara inne ca 5h på datorn varav ca 2h på Ma arbete då jag kommer fokusera enormt mycket på att hålla aktivitet när jag kommer tillbaka från resan. Så min plan blir att ha öppet nån timme på dagen sen flera timmar på kvällen och natten, medans jag gör ma arbete på morgonen och dagen när det inte är lika många inne. Jag vet att ni tänker att jag måste fokusera på Ma arbetet. Tro mig de kommer jag och hade jag inte vetat att jag inte kommer hinna med hade jag inte ansökt från första början. Därför tycker jag ni bör ge mig ett försök och ifall ni inte kommer tycka jag klarar det kan jag bara avgå om de blir för mycket stress.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka