Accepterad PN14 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? PN14#1234

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ 6h nu på sommarlovet.

Hur länge har du spelat på Unive? Med Medlemskap i 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Underhålla servern och göra så gott jag kan med att göra mitt jobb. Har varit servervakt förut så jag kan förstå mig in i jobbet. Jag skulle vittna till stora regelbrott som jag har sv bannat. Till en längre ban genom att säga till en Staff medlem att förlänga bannen. Också ge ett litet straff på 60min till dem som Halv OOCar för jag tror oftast det räcker så dem lär sig. Det händer mycket på piren där dem säljer bilar. T.ex. Flygbiljett, Storm och skostorlek. Sen är det folk som inte har aktiverat push to talk men det är rätt sällan. Och om det är något viktigt jag vill skriva i lokal ooc så syns det lättare med lila text. Då jag uppmärksammar folket som inte sköter sig. Jag kommer som sagt ta bort lallarna och få in nya spelare som gillar att rpa och vill lära sig mer om rpn. För många som kommer in har sätt på Youtube eller Twitch när folk RPar eller speccar rp. Men i början lallar folk mycket och ine förstår då det kan räcka med en svban. Så dem fattar och ibland en kick. Beror på vad dem gjort. Sen också revive mig eller dem jag är med ifall vi dött av bugg eller något sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Efter spelandes på Unive i nästan 600h så tror jag att det verkar bra med att ha fler servervakter då jag varit det förut och har inte haft några problem med det. Är en person son gillar testa nytt och har ingen emot att pröva både roliga och tråkiga saker. Sen så lyssnar folk på mig lättare när jag har rollen för det kan vara som en betydelse som ¨loyal¨ och ¨erfaren¨ på servern. Så dem fattar att jag är en pålitlig källa som man kan lyssna på. Sen har jag varit support och hjälpt folk som jag är med nu i dc kanaler. Jag är också som kallat roll samlare lol jag gillar samla roller och ha så många som möjligt bara för skojs skull med denna är mer seriös och ska vara i rätt händer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Få bort alla lallare och andra som gör regelbrott. Sen skulle jag svbanna folk och kicka så jag förenklar det för STAFF teamet. Be högre förlänga bannen och göra servern lugn, seriös och en server där man kan trivas. Ska göra servern till en good times server som kan komma ihåg det roliga och trivas med det hela livet. Inte massa lallare och halv ooc personer som förstör servern. Utan till en skön plats där man kan chilla och ha det nice. Jag skulle göra så gott jag kan med mitt jobb och tillsammans med dem andra servervakterna förbättra servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kan sv reglerna och kommer inte missbruka rollen. Eftersom att jag har varit förut och hört vad andra gjort för en indragen sv t.ex. inte ha toggleid i scenarion kan vara id peak. Sen inte banna eller kicka i scenarion då man tar det efter. Har varit som sagt det förut så jag kommer sköta jobbet och inte missbruka det någonting. Sen har vissa sv jag varit med inte skrivit i lokal ooc chatten när något dåligt eller lalligt händer utan bara skitit i det.

Varför vill du bli servervakt? Det skulle kunna vara bra med att har koll på alla kommandon och eftersom att jag ändå har koll på dem så kan jag ju lika gärna ha servervakt rollen. När jag var det förut hände inget dåligt med den och inget kommer hända denna gången heller. Jag förlora den genom att jag blev support. Sen nu är jag inte det så jag får börja om. Men nu satsar jag på att bli sv och tro mig jag kommer inte göra dåliga grejer med den!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan om det dem jag kommer använda mest är /revive (id) /kick (id) (anledning) /toggleid /dv ett fordon och /svban (id) (anledning) och /sv är sv chatten.

Är du whitelistad på serven? Ja det är klart jag är.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det var nog nästan över en månad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Typ bara någon freeroom när servern är nere.

th
th

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka