Nekad PN14 | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2007

Vad heter du på discord? PN14#1234

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet hela dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? I 3 månader med whitelist

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra servern till en allmänt seriösare plats. Sparka halv ooc pratare och svbanna folk sen be supports förlänga bannen. Lallare skulle jag också göra så gott jag kan och ta bort. För dem är ett av dem största problemen just nu. Men det skulle inte påverka mig från Rpandet för jag kommer rpa dagligen och bara göra av med dem som förstör för mig och andra. Det är ett bra medel till att förbättra servern. Sen kan rollen göra det enklare att inte få klipp för att man hahr mer tillit som servervakt. Personligen tycker jag att STAFFs ska ha tillit till Servervakter.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? På en sån stor server så kommer det nya spelare och om det kommer nya spelare så ska det komma nya Staffs och servervakter. Sen har mina vänner servervakt rollen. Så då när jag är själv och inte har någon servervakt med mig som kan kicka eller sv banna. Jag har varit det förut och så har jag varit support tidigare. Men nu känns jag redo att försöka bli servervakt och förbättra servern. Jag har provat allt möjligt nu och känner att jag bara lutar mig tillbaka och rpar som vanligt igen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Unive skulle bli ett bättre ställe om dem tog in folk som mig och andra som servervakt. Det skulle försvinna lallare och halv ooc pratare skulle utvecklas och inte säga det. Jag lärde mig att inte prata halv ooc genom en kick. Då tror jag andra också lär sig av en svban eller kick. Om jag har varit servervakt tror jag servern skulle ändra sig lite.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har varit det förut och då påverkade jag inte servern på ett dåligt sätt. Utan jag rensa där jag var. Jag rensa alla lallare osv då blev scenariona roligare. Sen har jag varit support och sätt hur folk gör regelbrott och hur dem kan förbättra sig. Sen har jag aldrig på toggleid under scenarion. Som fler servervakter ska lära sig. Sen kommer det bli kul för oss att utveckla servern

Varför vill du bli servervakt? DVa alla bilar som förstör rpn. Dem är upp och ner osv. Sen också visa stöd till servern och visa min tillit. Det är också skönt att vara servervakt om man ser någon göra fel så slipper jag be en annan banna han och sen be support förlänga bannen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla. Har varit servervakt förut + support.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Någon gång har jag nog

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka