Nekad [PM-23] Antskon | Ansökan till Servervakt [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2006

Vad heter du på discord? Antskon#1573

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan spela nästan hela tiden, minst 4 tim om dagen

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i lite över 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? JAg skulle hålla koll på folk i min omgivning och se till att dem håller sig till de regler som finns på server och oavsätt om dem är mina vänner eller inte så åker dem ut med huvudet först om dem bryter mot reglerna. Jag skulle också åka runt och dv bilar från platser som kan göra att andra kan krockar in i dem och göra staden till en bättre rp server så alla kan ha så roligt som mjöligt. Jag brukar vara inne på kvällar och på förmiddagar och då brukar jag träffa på många lallare och personer som medvetet förstör rpn genom att t.ex parkera sina bilar med flit framför sjukhuset så att sjukvården inte kan komma fram. Dem personer som gör de kommer jag att kicka och sen /dv deras bilar så att sjukvården kan jobba

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker att denna server passar mig bra och det finns trevliga och duktiga personer på servern som tar sitt rp på allvar och inte lallar. Det finns ett riktigt trevligt staff-team som gärna hjälper en om man har problem med något eller liknande. Multistaden är en riktigt rolig server för man kan leva ett liv som vem som helst och skapa väldigt roliga/häftiga scenarion med dina kompisar och andra som spelar på servern, det är därför multistadens community är så bra. Just nu så är jag WL-ansvarig och jag skulle gärna även vilja hjälpa till IG också istället för att bara kunna göra det på discord-servern. Jag gillar verkligen Multistaden och det hade också varit enklare att vara sjukvårdare på servern om man vara servervakt för det förekommer ofta många personer som inte kan rpa och som lallar och då skulle jag kunna ta till lite mer åtgärder själv men som jag självklart kommer att rapportera till högre staffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vill bli servervakt, för att jag ser dagligen väldigt mycket rdm, och vdm, och även fighter på greenzone, och det är ganska tröttsamt att se och oftast har staffs en massa annat att göra så dom kan inte kolla på reports och då vill man kunna kicka dem och ta ett klipp på det. Om det är grovt tar man klipp, om det är litet så kan man ju kicka så kanske dom lär sig en läxa. Jag gillar denna server väldigt mycket och vill gärna göra denna server till en bättre rp-server. Sen kommer jag även dv bort fordon för det är så sjukt jobbigt att köra och så bara står det ett fordon mitt i vägen. Så jag kommer även dv bort fordon så det blir lite mer realistiskt och det är väldigt jobbigt att det står fordon överallt och vet att det är fler än jag som tycker det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill att Multistaden ska bli så bra som möjligt och att alla ska bete sig så att det blir en rolig och seriöst rp som lockar till sig nya spelare. Ser dagligen väldigt många som inte kan bete sig som jag redan har sagt till men tyvärr så kan jag inte göra något och jag vill göra servern så att servern laggar mindre med kommandot /dv så jag kan ta bort bilar vid väggarna som orsakar lagg som ofta irriterar många personer. Jag ska också bli servervakt för att jag har ett stort intresse för servern och den är väldigt rolig att rpa på:)

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att det är väldigt många som inte kan bete sig och ibland kan inte en mod komma och styra upp situationen så då kan en kick underlätta situationen rejält. Sen så är det även för att jag vill ge tillbaka till communityt för att jag vill ha bra och seriösa scenarion utan folk som inte kan reglerna och bara förstör

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandos som krävs för att bli en server-vakt som t.ex /dv eller /kick (id) (anledning)

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad och till och med whitelist-ansvarig:)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad en gång för ooc när jag var ny men jag överklagade den och blev av med bannen, annars så har jag aldrig blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? För tillfället spelar jag bara på Multistaden:)

Senast ändrad:
Du är väl whitelist ansvarig, då ska man ju redan ha servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka