Nekad Plutten | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,956
Reaction score
258
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ffvk-tcnw/fgmrgmbj

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Lillen magnum och jag är 40år gammal. jag gillar inte kriminella personer dom är läskiga och dom dödar folk ibland.
Jag är intresserad av ett bra jobb som är kul och snälla kollegor. Det är kul att gymma och bli stark och snabbare. jag flyttade in för ca 2 månader sen och jag mår jätte bra i staden och jag har aldrig träffat en kriminell så jag har aldrig blivit rånad eller kidnappad. Jag tycker att poliserna och ambulansen gör ett bra jobb och alla är snälla och trevliga mot mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har bott i staden ett tag nu och jag vill ta snäppet högre och hjälpa till i staden och skaffa ett bättre jobb och hjälpa andra människor så kan man hjälpa varandra. Jag vill få ett roligare jobb för postnord
är ganska tråkigt när man har jobbat med det 2månader och jag vill jobba på ett jobb med sköna,trevligare,hjälpsamna kollegor.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid någon inne på den det är inga moddare eller liknande alla är snälla och rolig och köra på. och mina kompisar kör på den också.

Hur hittade du Unive? Det var min kompis som tipsade mig om det och jag har sett på sociala medier att serven ska vara bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mitt dröm jobb och få min dröm bil och att träna mycket så man blir snabb och stark. jag vill kunna ha en snabb brukis bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha ett rolig jobb och spara pengar och köpa dyra bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive för den liknar verkligheten och det är alltid någon inne på den.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka