Nekad Plutten | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,956
Reaction score
258
Vad heter du på discord? Lilleman#0292

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar vid 3-9 på vardagar men på helger så spelar jag typ hela dagen om jag inte ska göra något fas jag gåt ut o tar pauser o kör cross ibland

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 4månader tror jag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till så mycket det går o samarbeta med typ trannies och mods och jag ska ta ett ansvar för andra spelare och kommer försöka så mycket jag kan med att det ska bli ordning

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa till och få ha ordning som på tex när jag va på saras så va det folk som beteddes sig illa då skulle jag först typ säga bete dig! sen om han fortsätter så kan det få bli en kick och jag ska ta hand om staden så mycket jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kan säga till folk att dom ska bete sig och om dom vägrar så kan jag typ skriva en report eller kicka dom, Jag kommer vara aktiv väldigt mycket också över 3timmar varje dag om jag inte ska göra något.

Varför ska just du bli servervakt? jag kommer vara aktiv på servern och samarbeta med staff o sånt jag kommer se till så att det är så mycket ordning det kan vara och kommer alltid vara snäll mot alla spelar inte någon roll vem det är eller så, och jag ska göra mitt bästa så att servern blir bättre för den är jätte bra nu och den ska bli ännu bättre.

Varför vill du bli servervakt? jag kommer vara väldigt aktiv o sånt kommer samarbeta med staff o sånt, jag kommer se till att det är så mycket ordning som möjligt och jag ska göra mitt bästa så att det blir bra servern ska bli bättre!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan nåra kommands tex dv svvban kick de nog dom jag kan

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja några gånger jag blev bannad för typ en vecka sen o det va för att jag inte va medlem eller krim i labbet fast jag va det så jag blev unbannad och sen har jag blivit bannad för ooc som var för typ 3månadersedan för min voice chat hade buggat o jag kommer inte på några andra bans fast har inte blivt bannad på jätte länge förutom felbannen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka