Nekad Pluto112 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pluto112

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Pluto767

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2024

Berätta om din karaktär. Namn: Erik Larsson

Ålder: 23

Yrke: Arbetslös i nuläget (planerar att göra företaget med ett par kompisar)

Erik är passionerad som är öppen och har en vänlig personlighet. Erik's entusiasm är stor, han gillar att skriva berättelser och räkna matematik. Erik brinner för att alla ska ha de bra i hans omgivning, han gör det där lilla extra. Erik har en stark vilja och är lite envis. Erik värdesätter familj och vänner före det mesta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara aktiv och engagerad i servern, för mig så är det grundläggande. Jag tror säkert att ni på Unive Roleplay gör evenemang då och då, jag är gladligen med på dem.

Jag kommer även att sammarbeta med andra rollspelare för att skapa en bra och trevlig RP miljö. Sedan för att upprätthålla en bra RP-standard ifrån mig så kommer jag att ta reglerna på allvar och respektera dem. Jag ger också gärna förbättrings-förslag till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att en person i ett RP-scenario medvetet agerar eller tar ett beslut för att gynna den andra parten eller för att skapa en mer intressant dynamik. Man kan säga att det är ett slags sammarbete.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Random Deathmatch= Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario I Fear Roleplay= Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på Penguin Roleplay, fivem, lite tidigare. Där RPade jag som civil som var VD för ett taxiföretag. Flöt på bra!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - ”berätta om din karaktär.”
Tips - Utveckla och förklara lite mer om din karaktärs bakrund.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka