Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Plut0steam/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Engström
Vad är ditt discord namn? Plut0^
Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1992
Berätta om din karaktär. Martin har gått klart polishögskolan och redo för att försöka sitt bästa i poliskåren. Han och Stefan Larsson har varit polare sen högstadiet. Det var en knasig tid, började hamna i fel sällskap och började med cannabis. Det var en polis som satte dit dom båda och det gjorde gjorde att föräldrarna blev väldigt strikta så efter det var det mest plugg och sitta och spela datorspel för Martin och Stefan. Det var skönt att slippa det tuffa grabbarna som han tidigare vart polare med och han träffade folk som var mer driftiga och inspirerade honom till att bli polis för att hjälpa andra människor som har det svårt. Han har en lång stubin men när den gränsen passeras så blir det svart.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag och min polare max har spelat gta ett ganska långt tag och vill ha mer relistisk gameplay än att folk åker på flygande motorcyklar. Vi hade även tänkt att hitta på lite roliga hyss och skapa roliga interaktioner om vi kommer in i poliskåren. Ska bli kul att vara ett gammalt radarpar som börjat jobba som poliser där Stefan har ett rätt tuff attityd och får hållas tillbaka av min Martin.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den verkar seriös och har en aktiv spelarbas så man kan träffa folk och hitta på roliga scenarion med lite erfarna rollspelare
Hur hittade du Unive? googlade runt på svenska servrar och såg att den här var seriös och aktiv
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba både realistiskt som polis men även hitta på hyss och bus så tjuvarna får hålla sig på tårna!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Engström
Vad är ditt discord namn? Plut0^
Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1992
Berätta om din karaktär. Martin har gått klart polishögskolan och redo för att försöka sitt bästa i poliskåren. Han och Stefan Larsson har varit polare sen högstadiet. Det var en knasig tid, började hamna i fel sällskap och började med cannabis. Det var en polis som satte dit dom båda och det gjorde gjorde att föräldrarna blev väldigt strikta så efter det var det mest plugg och sitta och spela datorspel för Martin och Stefan. Det var skönt att slippa det tuffa grabbarna som han tidigare vart polare med och han träffade folk som var mer driftiga och inspirerade honom till att bli polis för att hjälpa andra människor som har det svårt. Han har en lång stubin men när den gränsen passeras så blir det svart.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag och min polare max har spelat gta ett ganska långt tag och vill ha mer relistisk gameplay än att folk åker på flygande motorcyklar. Vi hade även tänkt att hitta på lite roliga hyss och skapa roliga interaktioner om vi kommer in i poliskåren. Ska bli kul att vara ett gammalt radarpar som börjat jobba som poliser där Stefan har ett rätt tuff attityd och får hållas tillbaka av min Martin.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den verkar seriös och har en aktiv spelarbas så man kan träffa folk och hitta på roliga scenarion med lite erfarna rollspelare
Hur hittade du Unive? googlade runt på svenska servrar och såg att den här var seriös och aktiv
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba både realistiskt som polis men även hitta på hyss och bus så tjuvarna får hålla sig på tårna!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej