Accepterad ploppy | Ban överklagan (kanelbullen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ploppy

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198904245278/

Ditt Hex-ID: 11000013843fc1e

Vad är din discord tagg? philip.blob#1743

Vem var det som bannade dig? kanelbullen

Hur lång tid var din ban? 16 dagar och 10 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft skjuter i qpark utan anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom kan inte veta att detta var ett scenario, så jag förstår varför detta blev fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag märkte bannen idag när jag skulle gå in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en felaktig ban för att detta var ett scenario jag och min kompis fick ett samtal av en kille som heter Gustav han är en väldigt rik man som jobbar på fastighets Byron och dom hade stora problem med qpark Gustav och hans vänner ville att vi skulle gå dit och döda biträdande chefen och chefen så totalt var det 13 personer som Gustav kände som skulle döda dessa qpark diskret jag var bara där med pistol ifall det skulle spåra ur Gustavs kompisar hade med sig bollträ dom skulle ta livet av cheferna på ett diskret sätt så när vi kom fram så stog qpark cheferna och hånade oss för att dom var inne på qpark inlåsta men gustav kompis hade nyckel så alla sprang in jag gick in sist för att jag var ju bara där ifall att något skulle spåra ur det gjorde det qpark cheferna hade också bollträ så dom slog ner alla förutom mig och Gustav men sen sprang dom emot mig och jag var tvungen att skjuta för annars skulle jag åka på en fet sjukhus semester så jag sköt dom dog trodde vi men dom dog aldrig men vi tog våra skadade kompisar till sjukhuset och dom fick vård detta var det som hände detta var ett scenario

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. denna ban var början på unive när jag tjuvkoppla en bil i ett garage det jag lärde mig är att man måste alltid vara försiktig med olagliga saker man får absolut inte göra detta på en plats där det kan finnas folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi kunde informerat Staff om detta jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att om ett stort scenario kommer inträffa så ska vi informera Staff om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka