Nekad ploppy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ploppy

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198904245278/

Ditt Hex-ID: 11000013843fc1e

Vad är din discord tagg? Phille.swe

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: 1681761614007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att bulten banna mig för att jag gjorde ett grovt fel och detta fel kommer inte upprepa sig igen jag skulle aldrig göra detta fel efter denna ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var hemma hos tapperz när dennis (en person i tapperz) säger att dom blev skjutna mot och dom hade döda dom som sköt mod dom men en av personerna hade tagit dennis uzi så vi bestämde oss att åka tillbaka och hämta tillbaka vapnet som dom hade tagit våran plan var att vi skulle ställa en stor 10 sittsig framför kropparna och sedan skulle vi endast söka igenom dom och kolla om uzin var kvar då hittade vi uzin och sedan åkte vi hem och där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig och jag har accepterat min ban och ber om ursäkt för mitt betende

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut och jag har tagit lärdom av dom tidigare bansen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strunta i att kolla va personen hade på sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig massa saker till exempel att loota ska hända hemma hos gänget men jag har också lärt mig hur tråkigt det är att inte kunna rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Senast ändrad:
Inte långt kvar på bannen, vänta ut den. Lär dig från dina misstag tack! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka