Nekad ploppy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ploppy

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198904245278/

Ditt Hex-ID: 11000013843fc1e

Vad är din discord tagg? Phille.swe

Vem var det som bannade dig? @Bulten

Bild på banmeddelande: 1681548476843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel val och gick och lootade en person vid ett ganska öppet ställe detta kommer ej att hända i framtiden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var hemma hos tapperz när dennis (en person i tapperz) säger att dom blev skjutna mot och dom hade döda dom som sköt mod dom men en av personerna hade tagit dennis uzi så vi bestämde oss att åka tillbaka och hämta tillbaka vapnet som dom hade tagit våran plan var att vi skulle ställa en stor 10 sittsig framför kropparna och sedan skulle vi endast söka igenom dom och kolla om uzin var kvar då hittade vi uzin och sedan åkte vi hem och där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ej felaktig men jag tycker inte det jag blev bannad för alltså grovt sunt tycker jag var fel för när man kollade på klippet så åker typ aldrig någon förbi plus att det inte finns några kameror eller någon som kan se det var snabbt in och snabbt ut men jag har accepterat min ban och vill gärna få en unban för att jag ångrar mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ungefär 6 gånger på 8 månader och har lärt mig av alla mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att loota den personen men gjort e gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att loota ska man endast göra när det är ett kontrollerat ställe till exempel ditt gäng hus eller i skogen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka