Accepterad plomon20 | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plomon20

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198836181046/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Theo Gw

Vad är din discord tagg? Ravioli#1608

Vem var det som bannade dig? ~k1nG

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft ~k1nG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog fram en kniv framför 2 poliser och dödade en kille och rymde från platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min bror Ludwig var ute och skulle åka på någon car meet vid piren men när vi var där så var det tomt inget folk där. Så såg vi en helikopter landa på båten. Och då åkte vi ner till stranden. När vi hade kommit ner där så stog det att det var ett båt rån. Och för att inte störa polisen åkte vi upp till parkeringen. När vi var där så kom en kille och började kaxa, sa att min bil va ful och spåtade på den. Så sa han att han skulle döda mig och att jag skulle hoppa ur min bil. Så jag hoppade ur bilen och han puttade mig. Så jag tog fram min kniv och missade alla mina slag. Men sen så var ju 2 poliser där och kom till mig med pistol. Så jag tog upp händerna och tog ner kniven. Och sen så dom som rånade båten flög iväg och poliserna bytte istället för att ha pistol mot mig så tog dom pistolen mot dom så jag hoppade in i min kompis bil och han körde mig där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv tycker jag att det var en felaktig för att IRL skulle detta scenariot kunna vara riktigt. Men om staffsen anser att det var ett felaktigt scenario så får jag bita ihop och ta det. Men jag kommer ta lärdom av detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger felaktigt, 1 gång för Powergaming och en gång för sunt förnuft. När jag blev bannad för Sunt förnuft var det för att jag körde en bil på en tåg räls med det har jag tagit lärdom av och har lärt mig att det är tåg som hör hemma på en tågräls. När jag blev bannad för Powergaming så var det för jag körde runt och sladdade men en bil på torget så att jag fick ban. Men det har jag också lärt mig av och jag har inte hålt på med sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta scenariot skulle jag bara kunnat skita i att åka ner till stranden och bara istället åka därifrån. För när helikoptern landade på båten så fattade jag typ att det skulle bli ett rån. Så det var bara för nyfiken het jag åkte ner på stranden. Men jag kan lova att det inte kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att om jag ser ett rån då ska jag inte åka dit. Istället så skulle jag åkt till torget och ätit en bamsekorv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka