Nekad PLIX | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rambo.123.

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199190640038/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? ₱ⱠłӾ#0485

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Röker fatig världens sämsta ekonomi inga väner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min karaktär, Abdi han är adopterad från marocko. Han föddes den 29 juni 2000 i marocko han hade svår uppväxt och efter 3 månader så skicka han föräldrar han till ett adoptiv hem marocko huvudstad Rabat. Och efter 2 år där så blev han adopterad till sverige till en svensk familj och sen när han blev 22 så flyta han till Unive och lever han har.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ta mitt rollspel till en ny nivå. Jag vill också utforska alla andra funktioner som jag vet att denna server har. Ett framtida mål är att uppnå polis,ambulans för att fortsätta utveckla mitt spelande. Men den konkreta anledning är dock att jag vill kunna få mer avancerade och roliga jobb som verkligen motiverar mig att fortsätta spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spela Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka