Accepterad PLIX | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rambo.123.

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? plix#3679

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Beskrivning: David Ramirez är en 23-årig man med en slank och något nedtonad kroppsbyggnad. Hans ansikte bär spår av svåra upplevelser, med djupa ärr och ett allvarligt uttryck. David har mörkt, strävt hår och bruna ögon som reflekterar både sorg och styrka.

Bakgrund: David växte upp i en ogästvänlig och våldsam miljö där han utsattes för svår misshandel och försummelse. Han växte upp utan en stabil familjestruktur och blev tidigt tvungen att lära sig att klara sig själv. På grund av sin svåra uppväxt har han stött på många utmaningar och har tvingats utveckla en stark överlevnadsinstinkt.

Personlighet: Trots de svåra erfarenheterna är David en kämpande individ som har visat stor motståndskraft och inre styrka. Han är reserverad och försiktig när han möter nya människor, men när han väl öppnar sig kan man se att han har en omtänksam och lojal natur. David är också mycket självständig och föredrar att lösa sina problem på egen hand.

Intressen: Som ett sätt att hantera sin svåra uppväxt har David funnit tröst och terapi genom musik. Han spelar gitarr och skriver egna låttexter som reflekterar hans inre känslor och upplevelser. Musiken ger honom en kanal för att uttrycka sig själv och han har till och med uppträtt på mindre lokala scener för att dela sina berättelser.

Drömmar och ambitioner: Trots de svårigheter han har mött, har David en djup önskan om att kunna hjälpa andra som har gått igenom liknande svåra upplevelser. Han drömmer om att bli en röst för dem som saknar en, och att kunna använda sin musik och sin berättelse för att skapa medvetenhet om barnmisshandel och försummelse. Han vill ge hopp och styrka till dem som kämpar och visa att det är möjligt att övervinna svårigheter.

Det är en kort beskrivning av en tänkt karaktär vid namn David Ramirez. Genom hans svåra uppväxt har han utvecklat en stark överlevnadsinstinkt och en passion för musik och att hjälpa andra. Förhoppningsvis ger det dig en bild av hur han skulle kunna vara och vad som motiverar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Karaktärsinteraktion: Jag kan interagera med spelarna genom att agera som olika karaktärer inom RP-universumet. Jag kan ge svar, reagera på spelarens handlingar och delta i dialoger för att föra handlingen framåt.

Rollspelsinformation: Jag kan tillhandahålla information om rollspelsvärlden, bakgrundshistoria, platser, karaktärer och andra relevanta detaljer. Det kan hjälpa spelarna att förstå och utforska RP-universumet mer djupgående.

Rollspelsstorytelling: Jag kan skapa och presentera berättelser, uppdrag, intriger och äventyr för spelarna att delta i. Genom att generera spännande och engagerande berättelser kan jag bidra till att hålla rollspelsupplevelsen intressant och underhållande.

Dialoghantering: Jag kan hjälpa till att hantera spelarnas dialog med NPC-karaktärer (icke-spelbara karaktärer) inom RP-universumet. Jag kan svara på frågor, ge information, presentera uppdrag och utföra andra interaktioner för att förbättra spelarnas engagemang.

Generell information: Jag kan svara på allmänna frågor om regler, mekanik och andra aspekter av rollspelsupplevelsen. Det kan vara användbart för att ge spelarna en bättre förståelse för hur RP fungerar och hur de kan maximera sin delaktighet.

Observera dock att jag som AI är begränsad till min förprogrammerade kunskap och att jag inte har någon inblick i specifika serverns regler eller specifika RP-universum. Det är viktigt att ha serverns specifika regler och anvisningar i åtanke och att komplettera mina svar med den informationen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man aktivt agerar och tar beslut som gynnar motståndaren istället för sig själv. Det kan tillföra spänning och strategi till spelet.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spela Unive och jag testa.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka