Nekad Plitcha | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugge_37

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071159663/

Ditt Hex-ID: 284

Vad är din discord tagg? Halox#5833

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För att jag har "ooc"at

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ville ba ha hjälp men det var länge sen som jag hade kört servern så jag glömde det. Jag är väldigt glömsk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt en bil vid Brittas lyx eller vad den heter. det var då jag och min bil blev helt ensamma vid affären det var då blev jag teleporterad ner sen upp igen och då var där med min bil då viste jag inte hur man sökte admin så jag skrev i chatten /admin men det funka inte det var då två snubbar kommer för att kolla bilar det var då jag fråga de dom hur man callade admin men jag hade glömtooc så jag blev bannad. bort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet förlåt. srry. pga jag ooc a srry

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ignorera dom och ba frågat först i Discord serven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska köra serven oftare och att jag måste minnas reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklaga. Välkommen att skriva om din ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka