PlingPlong | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PlingPlong

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? Neo Öqvist

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef här för att jag vill hjälpa folk att laga sina bilar och modifiera dom . och för att anställa folk så att dom kan få ett nytt jobb. Jag vill bli chef där även för att jag tycker inte dom hjälper så mycket nu och chefen är typ aldrig inne

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställ på mekonomen Och vianor. På dom ställerna jobbar man mycket med bilar. så jag har mycket erfarenhet

Berskiv din karaktär? . min karaktär är 20 år gammal och heter Neo öqvist. Min karaktär är glad och pigg och har har ett stort intresse för att laga bilar och vill gärna bli autoexperten chef. min karaktär gillar även att köra bilar och att hjälpa till så mycket som det går. att bli autoexperten chef har alltid varit ett drömjobb för mig.. min bror jacob öqvist är chef på mekonomen han har gjort så jag har fått ett stort intresse av att laga bilar och fixa dom.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? Neo Öqvist

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef här för att jag vill hjälpa folk att laga sina bilar och modifiera dom . och för att anställa folk så att dom kan få ett nytt jobb. Jag vill bli chef där även för att jag tycker inte dom hjälper så mycket nu och chefen är typ aldrig inne

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställ på mekonomen Och vianor. På dom ställerna jobbar man mycket med bilar. så jag har mycket erfarenhet

Berskiv din karaktär? . min karaktär är 20 år gammal och heter Neo öqvist. Min karaktär är glad och pigg och har har ett stort intresse för att laga bilar och vill gärna bli autoexperten chef. min karaktär gillar även att köra bilar och att hjälpa till så mycket som det går. att bli autoexperten chef har alltid varit ett drömjobb för mig.. min bror jacob öqvist är chef på mekonomen han har gjort så jag har fått ett stort intresse av att laga bilar och fixa dom.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja
Hej!
För stunden har vi redan en chef där!
MVH Gumbo

Ja men han är aldrig inne

Tillbaka