Nekad Plingen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plingen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: 11000015a144378

Vad är din discord tagg? Plingen. / .Noah.

Vem var det som bannade dig? Indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-07 230141.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För staffsen tror att jag C logga men de va inte så jag crasha it ett scenario och jag fick lite stress och gick in fort men jag skulle gå och äta mitt i allt så jag gick och åt mat och kom till baka och då va jag på väg in på malaka lall, Nu kanske ni inte förstår vad jag menar men jag menar att jag crasha och jag gick inte fort på Unive och jag connecta och då stog de unive och allt men sen när jag skulle tillbaka till datorn och kolla snabbt så jag va inne och skulle trycka spawna senaste så va jag inne men de va jag inte och då tänkte jag tror de är lungt så jag gick och åt upp och kom till baka och skulle gå in på unive så va jag P bannad, Jag skrev till staffen och jag snacka med dem och dem förstog men dem kan ej göra nått åt saken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu kanske ni inte förstår vad jag menar men jag menar att jag crasha och jag gick inte fort på Unive och jag connecta och då stog de unive och allt men sen när jag skulle tillbaka till datorn och kolla snabbt så jag va inne och skulle trycka spawna senaste så va jag inne men de va jag inte och då tänkte jag tror de är lungt så jag gick och åt upp och kom till baka och skulle gå in på unive så va jag P bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och Nej men jag gjorde absolut fel av mig att gå och äta mitt i allt och inte ha koll på spelet jag skulle stanna kvar och vänta in tills scenariot är klart, Men de vart som de vart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för krim utan krim men va helt ny till FiveM då, Och jag har blivit P bannad för att min vän spamma att Philip320 va en busunge som är pengar kåt, Jag har blivit p bannad för Problem spelare, Jag har blivit bannad för Power gaming och nån mer som jag ej har koll på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sitta kvar vid datorn och ätit efter scenariot var klart, Och gjort klart de, Och tänkt efter lite innan jag hoppa in i en skottlossning, Gjorde fel och de kan jag erkänna men kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja en massor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka