Inaktuell Plexy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: Plexy🧊#1398

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? jag känner att jag vill bli staff pga att jag vill försöka förbättra rpn inom den kriminella branschen för den har jag hört har blivit dåligare men håller på att förbättras. men jag vill gjärna hjälpa till att förbättra den med all kraft jag har så att det blir roligt för alla gäng på servern. jag vill även hjälpa till att förbättra den vanliga rpn asså som alla vanliga personer. så att det inte är nån som springer runt och lallar slåss helt enkelt bruter mot regler. jag vill göra så att jobb rpn blir så bra som möjligt. jag tar även tag i saker så snabbt som möjligt om jag ser det. kommer va snabb i support så att jag kan hjälpa folket som behöver hjälp. jag kommer vara inne väldigt ofta på servern och flyga runt och kolla så att folk sköter sig och massa sådana saker. jag kommer även rpa lite för det tycker jag är kul. men självklart så kommer jag använda mer av min tid att hjälpa servern så att det blir en bättre plats. jag är även en väldigt trevlig och social människa som gjärna hjälper till om nån behöver hjälp. kommer va så snabb som jag kan med att hjälpa folk med deras behov. jag vill vara med och göra Unive till den bästa staden man kan hitta så folk tycker att vi har bra rp med mycket trevligt folk. jag är väldigt engagerad i det som jag tycker är kul. och mitt mål är att göra unive bättre i framtiden den är redan bra men jag vill va med och göra den bättre. så jag kommer göra allt i min kraft för att följa det målet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara aktiv på vardagar från 15:00 till 21:30. och på lov kan det bli lite olika beror på om man ska iväg o gö nåt eller ej
men 5+timmar på lov om jag inte ska gö nåt ska iväg och gö saker

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? det här blir första gången som staff har varit servervakt och sådana saker men det här blir första gången som staff men hoppas det går bra endå. men jag har erfarenheter inom commands.

Staff commands exempel:
/noclip (för att kunna flygga runder och specca scenarion)
/sqlban id tid anledning - (För att banna folk)
/sqlbanoffline - ( samma sak som sqlban förutom att det gör man när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/revive ID (för att ressa någon)
/dv (tar bort en bil eller fordon)
/bring (för att tpa någon till sig själv)
/car (spawna fram en bil)
/goto (gå till id) ID
/togglename
/tpm- Du blir teleportad till markern på kartan
/freeze (för att frysa en person)
/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel polis
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Rp

Support
i support jobbar du med att hjälpa folk som sätter sig i support och lyssna vad dom har och säga. och så ser du ifall du kan hjälpa dom med saken men om dom inte har några bevis av att tex dom dog av ingen andledning så kan jag tyvärr inte hjälpa dom. man ska hjälpa folk ifall dom behöver hjälp och om dom inte har bevis på att det har hänt så kan jag inte göra något åt det.

Jobb
Du fixar så att folk får sina roller i unive jobb dcn och du godkänner tillsammans med andra chefs ansökningar. du ansvarar för av vad folk ska ha för jobb. hjälper till att förbättra jobben.

Rp
Du håller koll så att allt är som det ska inne på servern alltså så att ingen lallar. och inte följer reglerna. alltså man håller koll så att folk sköter sig.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej det tror jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka