Nekad Plexy | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? ♱𝓖𝓾𝓻𝓻𝓪♱#6666

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 15:00- 21:30- vardagar runt 12 timmar helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 10 oktober 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång har jag blivit bannad kan tyvärr inte bifoga en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att minska lall på servern genom att banna dom som inte kan bete sig. För att helpers kan it håll koll på allt därför finns servervakter som kan hjälpa staffsen att banna folk. och om spelaren gör ett riktigt grovt fel skickar dom vidare bannan still staffsen som kan göra den längre. Servervakter är sånna som rpar men medans dom rpar ska dom ha extra koll på rpn. Servervakter ska även vara lite som en förebild för folket.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill minska lall på servern även hjälpa staffsen så dom slipper göra allt jobb. Jag vill göra så att servern blir en riktigt bra server utan lall. Jag vill även göra så att servern får så bra rp som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. du kan abusa dina perms genom att revva dig själv när du vill. Korruption- Att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka