Nekad Plexy | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Gurra.#6666

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 7 TIMMAR PÅ VARDAGAR och 15 timmar på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång har jag blivit bannad kan tyvärr inte bifoga en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hjälpa helpers att rensa lallare medans dom rpar. tex om jag skulle åka till piren med mina vänner och ser någon som lallar så kan jag sv banna hen. Servervakt har som uppgift att hålla koll på servern medans som rpar. Servervakter ska it leta efter problem dom ska låta problemen komma. Helpers åker runt och letar servervakter gör det medans dom rpar. Om det står bilar helt orörda nån stans utan någon i närheten så ska man dva bilen för att staden ska se så snygg ut som möjligt utan massa lagg. Servervakter ska som sagt hålla kåll på lallare medans dom rpar

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill få bort massa lallare från servern så att servern får så härligt community som möjligt. Jag vill även bli servervakt så att jag kan hjälpa folk medans jag rpar vill även hjälpa med att rensa onödiga bilar som bara står och skapar lall. Jag vill även bli det så att servern kan få roligare scenarion en folk som bara ska lalla runt. Jag vill bli Servervakt för att minska lall och regelbrytande på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan betyda att du tar imot en muta för att revva din polare eller andra personer. Sedan abuse kan vara att du dör av tex en skottlossning så revvar du dig själv och fortsätter skuta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka