Nekad Plexy | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? ♱𝓖𝓾𝓻𝓻𝓪♱#6666

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:00-21:30 Helger 13:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 10 oktober 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång har jag blivit bannad kan tyvärr inte bifoga en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att hålla koll på servern medans dom rpar. Alltså servervakter är it som helpers mods som åker i noclip och letar efter problem alltså ser severvakter ett problem medans dom rpar då bannar/kickar dom. Servervakter ska it åka och leta efter problem. Servervakter underlättar för staffsen och minskar lallare. Servervakter ska hålla koll på severn så att den få så bra community som möjligt utan massa lallare och folk som it kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill att servern ska få så bra rp som möjligt. Jag vill hjälpa staffsen att banna folk som it kan bete sig och göra så att rpn blir mycket roligare och seriösare. Jag tycker att folk som it kan bete sig borde bannas ett tag så dom lär sig en läxa. Jag vill även bli servervakt då jag tycker att det finns flera folk på servern som it kan bete sig eller följa regler som jag tycker borde bli bannade ett tag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Den tydligaste formen av korruption är att ge eller ta emot en muta eller annan otillbörlig belöning. Abuse kan va att du revvar dig själv eller dina kompisar utan att dom har dött av en bugg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka