Accepterad Plexy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Plexy#1398

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag vill ta ett större ansvar inom denna server. och hjälpa till att välja folk som blir medlemmar på servern. Jag vill försöka se till att vi får in så bra rpare som möjligt på denna server. får då så får vi så bättre community som möjligt med massa trevliga folk som man kan prata med och rpa med. och så behövs det nog mer medlems ansvariga så att folket kan få så snabba svar som möjligt. och jag är väldigt aktiv så det är bra inom medlemskap ansvariga så att folket kan få sina svar så fort som det går. jag är även mycket social som man behöver va inför intervjuerna även mycket trevlig. så bemöter folk på bra sätt. så att alla får ett bra välkomnande på servern. så att folket känner att det här är en bra server med mycket trevligt folk. så man inte bemöter folket jätte arg och stressad. man ska va lugn så att personen som tar intervjuen ska känna sig lugn och inte behöva stressa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är väldigt trevlig, social och seriös. så att vi får in så bra personer som verkligen kan rpa. jag kommer även vara vädigt aktiv så att man får snabba svar. jag kommer även inte släppa in nån som medlem som inte kan några regler för jag tycker att man borde förbereda sig inför intervjuen och kunna alla grundregler. för då vissar man att man tar det här seriöst och vill verkligen va med i denna härliga communityn. jag kommer även läsa alla skriftliga ansökningar väldigt noga så att dom inte bara har skrivit den lång med den endå inte är bra för även fast den är lång så behöver den inte vara bra för det. så jag kommer inte säga naee jag palla inte läsa så lång text den är säkert bra den är endå så lång. utan jag kommer läsa igenom ansökningarna noga så att vi verkligen får in så bra personer som möjligt. jag kommer va väldigt trevlig i muntliga så att dom blir lugna och inte stressar igenom intervjun. så jag kommer vara lugn så att den som tar intervjuen också känner sig lugn.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta dom snäll och vara trevlig och lugn. det menas med att man inte ska vara arg irriterad och stressad. för så gör man så att den personen som man intervjuar blir jätte nervös. och jätte stressad. utan man ska böta dom trevligt hälsa på dom snällt och vara lugn så att den som tar intervjuen känner att den möter en trevlig människa. så då känner den personen att man också kan ta det lugnt och verkligen fokusera och sen ifall dom klarar det så önskar man dom såklart grattis och välkommen. men om dom inte klarar det så önskar man dom lycka till nästa gång

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? det är en vädigt stor betydelse med att bli medlem på unive. jag skulle vilja påverka så att vi får in så bra medlemmar på unive. en stor betydelse är att du måste vara mer seriös när du rpar för du visar att du kan. jag vill påverka så vi får in så bra medlemmar som möjligt in på denna servern. jag vill påverka så att folket får så bra och hög rp nivå. när dom spelar på unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att dom ska veta hur man rp`ar och vad det är att rp. och att dom ska kunna reglerna så det inte bli lall på servern som leder till Failrp. dom ska veta vad SUNT FÖRNUFT, VDM, RDM, cop bait, Meta gaming, Fear rp, NRL, Combat logging och powergaming, och det ska inte förekomma någon rasism det är noll tolerans. och att dom ska ha en mic så dom kan prata.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Verifiering Ansvarig?
Jag skulle säga att läsa och godkänna/Neka ansökningar samt att ta några intervjuer varige dag, samt att vara trevlig mot dom som jag tar intervjuer med. och att hålla lallare borta från verifiering så dom inte kommer in på servern och förstör spelupplevelsen för andra spelare. det känns som att mitt ansvar kommer vara att vara aktiv inom verifierings-ansvarig och svara på ansökningar samt att ta intervjuer flera per dag. jag är väldigt taggad på detta och jag är redo att ta detta ansvar till en ny nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? väldigt mycket ansvar för att man bestämmer vilka som blir medlemmar. man gör så att dom kan slåss och göra alla andra saker som dom inte kunde innan därför kan dom lalla mycket mer.

Hur ser din aktivitetet ut? många timmar om dan som jag är aktiv men inga specifika men det är väldigt mycket

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej det har jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka