Nekad Pleppen | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pleppen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Pleppen#1327

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jack Olsson och han är 25 år gammal. Jack har haft en bra uppväxt då han fått växa upp med båda sina föräldrar och 2 syskon. Båda hans syskon är äldre än han så han har alltid varit favorit barnet då han är den yngsta av alla. Han har även alltid att gillat att hjälpa till hemma med allt som behövs göra på gården men samt inom hus. Sen i skolan var han en bra kille. Han pluggade alltid till alla prov sen gjorde han alla inlämningar och sånt. Det ledde till att han fick bra betyg och lyckades komma in på ett bra gymnasium och få en bra utbildning. Sen när han gick ut skolan så sökte han till högskola för att ta polisutbildningen. Han lyckades då komma in på polisutbildningen och kämpade verkligen igenom den utbildningen då han verkligen ville börja jobba som polis och hjälpa samhället från alla kriminalitet och skit. När han väl klarade polis utbildningen så försökte han hitta en bra polismyndighet att jobba hos. Han hittade ett ställe att börja jobba men slutade tillslut då hans kolegor inte va snäll mot han. Sen dess har han varit väldigt noga med vilket ställe han ska börja jobba på. Men efter alla ställen han kollat på så ledsna han tillslut och började må väldigt dålig. Så han började med droger och umgås med fel personer istället och det har lätt till att han börjat med kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa er att få en högre rp nivå samt mer social rp bland alla folk. Kommer även hjälpa er att få bort lallare och folk som ite kan bete sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte bara vara i scenarion för att vinna hela tiden. Jag ska även kunna vinna och förlora i ett scenario och att det sak vara kul för både polisen och dom kriminella tilölexempel. Det ska vara roligt för alla även om man vinner eller förlorar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via mina vänner som spelar hos er.

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka