Accepterad plekke | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plekke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad är ditt discord namn? plekke

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1998

Berätta om din karaktär. Janne Dansk är en 28 årig man som är född och uppvuxen på landet. Som person är han lugn och tillbakadragen men med mycket humor, han brukar ta livet med en klackspark. Janne växte upp i en familj på en gård i en liten by ute på landet där hans familj drev lantbruk. Redan i ung ålder fick Janne stort intresse för bilar och motorer, ett intresse han har än idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med först och främst en positiv attityd och ett nytänk kring serverns RP, genom att både skapa RP möjligheter för mig själv men även för andra spelare på servern. Jag skulle även bidra med goda ledaregenskaper för att skapa engagemang inom serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar främst om att man inte ska spela för sin egen vinning utan bjuda in andra spelare till att ha möjlighet att gå segrande ur ett scenario. I mitt tycke handlar RP överlag om att bjuda in till alla former av utgångar i alla scenarios man kan tänkas hamna i, därför bör man spela på ett sånt sätt att motparten alltid har möjlighet att "vinna" scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Metagaming handlar om att man använder information i sin RP som ens karaktär inte har vetskap om. Om jag får veta av en kompis i Discord att det har varit en skjutning på en specifik plats i staden kan min karaktär inte åka dit och agera som att han har vetskap om situationen. FearRP innebär att man ska ta sin karaktärs liv på allvar och värna om det, alltså inte utsätta sig för allvarlig fara eller nonchalera farliga situationer som skulle kunna innebära liv eller död för karaktären.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat textbaserat rollspel sedan 2011 och röstbaserat rollspel sedan 2018, på både engelskspråkiga och svenskspråkiga servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka