Accepterad PLDSÅALDSA | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdcekfggab

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960768946/ GabrielSH

Ditt Hex-ID: 11000010007adb2

Vad är din discord tagg? GabrielSH#8511

Vem var det som bannade dig? Frankish#3478

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krockade med en bil och sedan gjorde ¨quit¨ på f8 menyn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil som på ett gupp flippade och så krockade jag rätt hårt. Det var rätt sent på en vardag men inga personer runt omkring så jag bestämde mig att göra ljud som om min karaktär hade ont. Men i verkligheten tror jag man skulle dött i den krocken eller bli avsvimmad 100%. Men jag gjorde quit istället efter jag hade rpat ont på mig gubbe då jag skulle gå och lägga mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för något liknade förut där jag blev flippad när jag låg upp och ner i min bil. Blev sedan unbannad, också blivit bannad för fail rp och typ mild vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, lagt 1 minut mer på att rollspela mina skador innan jag skulle gå av spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltid rollspela så det blir verkligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka