Accepterad PLDSÅALDSA | Ban Överklagan [Oddieffs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdcekfggab

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960768946/ GabrielSH

Ditt Hex-ID: 11000010007adb2

Vad är din discord tagg? GabrielSH#0001

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt en grabb på piren jag precis haft ett scenario med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle byta min import bil mot en grabb som hade vapen. När jag rikta mot han la han in vapnet i bilen (jag skulle råna honom men han fear rp) men fick inte klipp på det. Sedan hoppar han in i bilen medan jag har pistol mot han och kör iväg och jag avlossar typ 3 skott men missar. Sedan var jag sur för hans dåliga rollspel, så jag bestämde mig för att åka till piren och skjuta han. Han försökte springa till min bil flera gånger fast jag precis hade riktat mot honom och skulle råna honom. Han kom fram och sa något och sedan avlossa jag ett skot mot hans huvud och åkte iväg direkt. (Exakt som i verkliga livet, men jag vet att man egentligen inte ska använda sig av bilen och inte döda någon på allmän plats)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann men jag hade en väldigt bra anledning att skjuta honom men egentligen borde jag inte för man inte får.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för mild fail rp eller powergaming för jag typ krocka med en bil och inte rpa tillräckligt på mina skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, acceptera att han sög på RP och det är bara ett spel och istället för att åka döda han på allmän så skiter jag bara i det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, aldrig döda någon på allmän plats ovasett vad. Ser folk som gör det väldigt ofta dock men jag har ingen rätt att göra fel bara för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka