Accepterad PLAYERFIVEM132 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PLAYERFIVEM132

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dan

Vad är ditt discord namn? pl4y_today

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Fredriksonn 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll, Hjälpsam,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bertfil Fredriksonn är född och uppväxt i stockholm, och vill i framtiden jobba inom Securitas/Polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp'at i massa andra servrar och jag har haft kul och jag har rp'at väldigt bra. Jag kommer bidra till fantastiskt rp i servern och jag kommer dessoutom hjälpa nya spelare som har nyss joinat servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst i en scenario innebär att man gör/spelar så att den andra personen får nyttja av något. Till exempel som att göra så någon annan vinner i ett spel genom att göra saker för dem.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har alltid försökt mitt absolut bästa med att följa reglerna, men en gång i en annan rp server så råkade jag att glöma fear rp regeln, där man ska till exempel om någon drar ett vapen på dig i spelet så ska du bete dig som att du är rädd och lyssna på deras order efter som att dem har ett vapen pekat på dig i spelet. Det var alltså för länge sen och jag är bra på att följa rp regler nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är extremt förbjudet i unive och förmodligen all andra rp servrar som finns, RDM innebär att man skadar någon annan spelar utan någon anledning. NLR eller new life rule innebär att om din karaktär som du spelar med dör, så måste du rp'a som att du har inget minne från innan du dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bidra till fantastisk rp.

Hej.
För att vi ska granska din ansökan måste ditt discord namn vara samma.

(Du har 24 timmar på dig innan den automatiskt nekas.
Besvara detta meddelande när det är återgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka