Nekad Player4Bots | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Player4Bots

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356687525/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Player4Bots#5362

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Larsson, han är född 1999 01 08 (22år) han hoppade av skolan vid 15 års åldern och började jobba för bankerna för att käna ihop pengar till en bil som han har drömt om. Han äger nu 2 bilar och 1 motorcykel efter att ha jobbat. Han letar efter ett nytt job i staden som han bor i för att kunnas unveckla vidare. Han gillar bilar, pengar, och sin familj han har förlorat pågrund av att dem slängde ut honom från deras hus. Han är inte så kännslig eller nått för att han har behövt klara sig själv men han är en snäll och trevlig person, folk gillar honom och han skulle göra allt för att komma vidare i sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna komma in på flera jobb kunna jobba med någon eller åt någon, hjälpa folk mer och ha en underbar stund med personerna i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att vill känna mig mer hjälpsam och för att jag vill kunna jobba med något annat. Vill va till någon hjälp.

Hur hittade du Unive? Jag och en polare leta efter servrar och sedan kom vi till denna servern och vi tyckte den var skitbra så vi valde och stanna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna känna pengar, bli framgångsrik, kunna komma fram i samhället och göra allt för staten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan och jag er ingen anledning till om jag blir whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka