Nekad Player4Bots | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Player4Bots

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356687525/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Player4Bots#5362

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Alexander Larsson är 22 år gammal. Han är en väldigt ny man i staden då han kom till staden igår. Han är en väldigt trevlig person som är älskad av alla. Han är väldigt snäll och trevlig. Under den dagen han kom in i staden så visste han att han skulle lyckas. Alla han har möt har varit de trevligaste personerna han någonsin sett. Han har fått några kompisar. Han visste att han skulle få många vänner som han kunde lita på med hela sitt hjärta. Han vill få medborgarskap så han kan få alla möjligheter som finns i denna stad. Hans brinner för bilar och vill jätte gärna få ett jobb på mekonomen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös rp och roliga scenarion. Samt så kommer jag att se till att alla mår bra och har kul. Jag kommer också försöka få så många vänner jag bara kan få.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill också få alla möjligheter som finns i denna stad. Samt så vill jag få många nya relationer och vänner. Både IRL och i spelet.

Hur hittade du Unive? Min kompis pratade om servern så då ville jag testa den. När jag tog mina första steg så blev jag förälskad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så kul som möjligt. Som sagt så vill jag få nya vänner både irl och i spelet. Jag vill också testa saker som jag inte kan göra i verkligheten

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka