Nekad Player4Bots | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Player4Bots

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356687525/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Player4Bots#5362

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Larsson, han är 22 år. Han har ett stort bilintresse framför allt japanska märken, han äger två japanska bilar och han tar väl hand om dem han vill ha det lugnt på vägarna när han är ute och kör. Han vill skaffa nya vänner som han kan umgås med på dagarna och ha lugna kvällar med. Han brinner mycket för att ha ordning och reda runt om kring sig, han är älskad av massor en trevlig person som vill allas bästa runt sig. Innan Alexander kom till sverige så jobbade han med bilar fixade dem och gjorde vad kunderna ville ha. Alexander han gillar inte att folk bryter mot lagen, han är en hjälpsam person och jobbar även på att komma in i tjänsten, han vill försöka trycka ner alla kriminella saker som händer i denna stad och få den till en bättre plats. Människor med brottsregister kommer han inte hjälpa för att han inte tycker dem ska ha lyxiga saker med sina bilar, ex: trimning som används för att åka snabbt och då kommer inte polis hinna ifatt bilarna som har fått sin triming. För att folk ska kunna få hjälp av Alexander så har han sagt att man måste rensa sitt brottsregister så han vet att man inte kommer köra i en hög hastighet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill få mer möjligheter för att kunna utvecklas och kunna få nya vänner, kollegor. Siktar även mot en plats i polisskolan så att jag kan va med och förbättra samhället.

Hur hittade du Unive? En av mina vänner berättade om Unive och efter jag testade första gången så har jag bara blivit fast och älskar denna värld.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få alla möjligheter, kunna skaffa nya vänner. Kunna vara mer hjälpsam och försöka reda ut saker när det behövs.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag sitter bara på Unive's server eftersom jag inte har något intresse av någon annan server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka