Nekad platina | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

platina

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135088893/

Vad är ditt namn i verkligheten? Diablo

Vad är ditt discord namn? D1ablo#9603

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Bosnien och han flydde från kriget 1992. Han hamnade i Amerika och till en början hade han väldigt svårt med språket men han lärde känna en kvinna som han senare blev förälskad i, hon lärde honom språket och efter att varit i landet 5 år så blev han polis och i det yrket visade han framfötterna och fick senare jobbet som rikspolischef. När hans fru senare fick cancer och tyvärr gick bort så kom han till Sverige där han nu jobbar som biträdande taxi chef. Min karaktär är väldigt rolig av sig och är alltid glad, han älskar att träffa ny människor och umgås med sina vänner och kusiner på sin fritid.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seroiös rpare och vill jätte gärna vara kriminel och få rollen men har varit staff och support innan i andra servernar. Tycker om dena servern skit mycket det är as verkligt. Jag är snäll om man är snäll mot mig och vet allt om rp. är sjukt bra på det har jag hört men aa. massa av mina vänner spelar också här vill jätte gärna spela med de. Jag vill bara spela på en bra server och den här är det och vill ha kriminell rollen för att sak skapa gäng kanske men. många kompisar spelar på den osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är bra på det jag gör(rp) och tycker om servern sjukt mycket, Jag vet att det finns seriösa människor här inne som vet hur man rpear. Jag har många vänner som spelar här också. Sen har jag lagt ner väldigt många timmar på multistaden och jag har tipsat om denna servern till många av mina vänner just för att alla här är jätte bra på att rpea och snälla staffs.

Hur hittade du Multistaden? genom några vänner som sa att denna va den bästa servern med fantastiska staffs och mycket mer den va även högst upp så jag antog att denna servern va riktigt bra, jag märkte också att många spelade här så jag fatta tycket direkt och ville joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara verkligt och att det sak vara roligt allt jag gör. Alla ska vara glada och om jag rpar bra kommer det få andra spelare att må bra och inte behöva vara arga eller ledsna. Att helt enkelt köra så bra rp som möjligt och spela och ha det roligt är det viktigaste.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! ,bara multistaden är väldigt passionerad och har verkligen fattat tycket om denna staden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka