Nekad platina | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

platina

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135088893/

Vad är ditt namn i verkligheten? Diablo

Vad är ditt discord namn? D1ablo#9603

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Bosnien och han flydde från kriget 1992. Han hamnade i Amerika och till en början hade han väldigt svårt med språket men han lärde känna en kvinna som han senare blev förälskad i, hon lärde honom språket och efter att varit i landet 5 år så blev han polis och i det yrket visade han framfötterna och fick senare jobbet som rikspolischef. När hans fru senare fick cancer och tyvärr gick bort så kom han till Sverige där han nu jobbar som biträdande taxi chef. Min karaktär är väldigt rolig av sig och är alltid glad, han älskar att träffa ny människor och umgås med sina vänner och kusiner på sin fritid.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älskar att rpa och träffa nya människor som kanske kan bli mina nya vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att detta är en fantastiskt server där det finns jätte bra folk som kan rpa. Sen har jag hört väldigt bra om Multistaden.

Hur hittade du Multistaden? har många vänner som spelar här som tipsat om denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? komma med den bästa Rpen samt träffa nya människor om ha allmänt roligt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte är väldigt intresserad i Multistaden

Tillbaka