Nekad plastgrabb | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plastgrabb

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199208107822/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a608f2e

Vad är din discord tagg? @plastgrabben

Vem var det som bannade dig? @Berdan1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-07 175431.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Berdan valde att banna mig eftersom jag sköt vid sjukhuset då jag hade fått två krim varningar sedan innan och jag kände att jag inte hade något att förlora vilket var dumt . Jag satt med skjut spelare och min storebror och de sa att jag skulle göra det men jag försökte att inte göra det men då gick min brorsa in i mitt rum och övertalade mig att göra det till slut så föll jag för grupptrycket vilket var dumt på alla sätt och efter bannen ända tills nu inser jag hur dumt det var att göra det valet. Jag vill ha en server att köra på då jag börjar ha tråkigt och vill ha något roligt att göra som inte är att göra (montage där jag skjuter folk och har musik)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med folk i discord och min storebror (folk som var bannade) och de sa att jag skulle göra kaos på servern, jag kände att det var fel men föl för grupp trycket efter att min storebror hade gått in i mitt rum och tjatat och då valde jag att göra det vilket är extremt dumt. Jag åkte till sjukan och de sa att jag skulle börja skjuta och då gjorde jag det utan att tänka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag hade varit staff hade jag absolut bannat för att man ska inte göra något liknande jag gjorde men jag frågar ärligt efter en andra chans för att bevisa att det var den första och sista gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna callet och skitit i att göra det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kände att det jag gjorde var onödigt, fel och idiotiskt. Om jag får en andra chans kommer jag sluta sitta i discords med folk som är bannade för saker som jag gjorde och jag ska börja med mitt egna race vilket kommer vara att jag ska vara seriös för att ha kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka