Inaktuell Plantisenn2 | Chef-jobb ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Plantisenn2

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten!

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Butters#7504

Hur gammal är du? 2008/14 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade på servern för ungefär ett år sedan men tog en lång break från servern, jag har under den tiden tagit iniciativ från andra servars typ av rp och lärt mig en massa sätt att rp:a och leda på ett proffsigt sätt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag planerar att förbättra arbetet genom att göra Räddningstjänsten till ett mer givande jobb för min personal, samtidigt som jag ökar deras kunnighet och förståelse för vad RTJ står för. Genom att anställa fler kvalificerade arbetstagare kommer vi att upprätthålla en stabil organisation med en aktiv personal. Jag kommer att uppmuntra min personal att använda "/me" på ett realistiskt sätt för att skapa en mer realistisk spelupplevelse. Dessutom strävar jag efter att använda enheter som liknar verkligheten för att skapa verkliga scenarier inom Räddningstjänsten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat högt uppsat iRäddningstjänsten, både på denna server och på andra liknande servrar. Jag har en stor förståelse för hur Räddningstjänsten fungerar och vilka utmaningar som kan uppstå i olika situationer. Dessutom har jag lärt mig mer om RTJ genom att titta på videos och läsa information online, vilket har ökat min kunskap om olika enheter och metoder inom yrket. Med dem här kunskaperna, tror jag att jag skulle kunna bidra till Räddningstjänstens framgång på denna server.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv ofta, runt 3-5h om dagen. Skillnad på helg, då kan jag var inne längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, jag vill bara bidra till Unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka