Accepterad Plantisenn | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plantisenn

Icke Medlem
Meddelanden
680
Reaction score
126
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? plantisenn

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Började för 1.5 år sedan, har tagit pauser mellan. Som ni kommer se, så står det att jag gick med 4 augusti vilket jag ej gjorde, eftersom jag vart falskt bannad från servern.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Anställa mer: Jag kommer att förbättra "teamet" med att såklart anställa mera personer som kan grunden av yrket, med det sagt, så kommer jag att skicka ut massor med reklam och verkligen se till att folk vill jobba hoss RTJ. Fler evenemang: Jag anser att det är värdefullt att arangera olika evenemang. Genom att arrangera fler aktiviteter kan vi visa att RTJ faktiskt bryr sig om staden och vad staden tycker om dem. Samarbeten: Jag kommer att arrangera en del samarbeten för att stärka relationen med andra företag, och för att ge anställda en ny motivation att stanna kvar. Samarbeten brukar ge förmåner till dem anställda, t.ex 20% av på marja-lisas bilar om man är anställd på RTJ. Massa utbildningar: Jag kommer att hålla i massvis med utbildningar, för att hålla framgången i RTJ. Exempel på utbildningar; Teräng, Helikopter, Sjukvård, Släcka bränder osv. Såklart så kommer jag ta hjälp av redan utbildade medarbetare som kan hjälpa mig med det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit högt uppsatt sedan innan: Sedan innan har jag varit anställd på RTJ, då var jag högt uppsatt (Brandmästare). Jag lärde mig hur man agerar som en bra ledare samt arbetsgivare, hur man kan hantera kritik samt ge kritik, hur man håller sin branch bra ekonomiskt. Jag har varit chef på ett annat jobb (Båtbolaget): Jag har erfarenheter som chef på ett annat jobb, båtbolaget. Det har gett mig möjlighet att leda och hantera ett företag. Att hantera personal, planera och arrangera olika evenemang samt ta viktiga beslut har gett mig bra kunskaper inom chefs-positionen. Jag har jobbat högt som sjukvården också: Under min tid på Unive så har jag arbetat som sjukvårdare, speciellt personal-ansvarig. Detta ger mig bra kunskap inom den medecinska samt lite av den praktiska delen i RTJ, så kan jag bättre utföra utbildningar med mera.

Hur ofta kommer du vara inne? Beror på vad jag kanske gör med kompisar osv. Jag slutar tre varje dag ungefär, så räkna kanske med 3-5h om dagen. Jag har deltids-jobb på fredag eller lördag, beror på när jag väljer att göra det. Det tar ungefär 3 timmar så det kan dra av lite.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka