Nekad plantan1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plantan1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? plantan1

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Kurtson 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Konservativ alkoholist volvofan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif har tidigare arbetat som bilmekaniker när han bodde i Luleå. Planen är att försöka få jobb hos någon verkstad här också

Vad kan du bidra med till serverns RP? Leif kan bidra som en mekaniker också så är Leif en volvoraggare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du handlar eller agerar på ett sätt som gynnar den andra spelaren eller deras mål, istället för att enbart fokusera på din egen vinst eller framgång. Detta kan bidra till att skapa en mer engagerad RP upplevelse där motparten får möjlighet att utvecklas eller uppnå sina mål.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag och några andra lyckades komma in i en bank med hjälp av emotes ta oss igenom dörarna och blev avstängd i 1 dag och förstår nu i efterhand att det var fel men ingen utvann något på detta vi fick inte med oss några pengar eller så. här finns det en video på det https://www.youtube.com/watch?v=OB_y8OpUPi4&t=614s

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte cobaita det betyder att man inte får göra något olagligt inför polisen för att bli jagad av polisen. Man får inte vdm det betyder att man inte får använda fordon som vapen. och man får inte combatlogga det betyder att man inte får logga ut för att undvika ett sitvation t.e.x om man blir rånad

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror jag skulle bidra mycket till servern som en bilentusiast, volvoraggare och mekaniker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka