Nekad Planck | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Planck

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Plancki/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Planck#3358

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Åkesson. Han är född och uppväxt i Stockholm och flyttade till Multistaden när han fyllde 18 år. Hans föräldrar sparkade ut honom från huset när han valde att skippa skolan för att delta i kriminella handlingar. Utan pengar och någonstans att bo flyttade han till Multistaden för att starta ett nytt liv. Planen att fixa sitt liv vände snabbt när han anlände. Han är en kille som lätt kan bli manipulerad då han alltid ser det bästa i folk. Han har inget konsekvenstänk och saknar lite social förmåga då han kan ha svårt att förstå allvarliga situationer, att han inte vet när han ska sluta prata till exempel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag är en väldigt aktiv spelare som bidrar med rolig RP i staden. Jag har skaffat många nya vänner i staden, vilket jag uppskattar enormt mycket. Att få Whitelist på Multistaden hade betytt oerhört mycket då det skulle vara ett roligt kvitto på att jag är uppskattad som spelare av mods och andra medborgare i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att känna att jag är en del av Multistadens Community på riktigt, och för att det kommer kännas mer seriöst då, vilket är vad jag vill. Seriös RP. Jag skulle vilja bli whitelistad då Multistaden verkar som en riktigt bra och seriös server inom RP och ser ut att ha ett riktigt bra community. Jag kan, med min karaktär, bidra till roliga/bra RP scenarion och hjälpa till med det jag kan.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev rekommenderad av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka bli en kriminell. Samt ha kul och leva mig in intressanta och trovärdiga scenarion. Det kommer bli roligt att träffa nya människor och kunna leva mig in i spelet med de.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka