Nekad PladoGibbon_07 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PladoGibbon_07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198392008982/

Vad är ditt namn i verkligheten? Polad Gasimzade

Vad är ditt discord namn? PladoGamer#1233

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Azeri och har haft en väldigt svår uppväxt med mycket kriminalitet inblandat då hans föräldrar oftast var borta och jobbade både dag och natt då Allan skulle få det så bra som möjligt. Allan blev tidigt i 14 års åldern indragen i det kriminella livet och han har inga tankar på att lämna det heller. Allan kommer från en familj med en far från Ryssland och mor från Azerbaijan. Han är 18 år gammal. Han har haft det väldigt svårt i livet och brukar hamna i många konflikter. Allan är en person som tänker på dig själv och han är iskall ute i roleplay livet. Men han gör däremot så att det blir till motpartens vinst i scenarion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt bra på rollspela och är en väldigt rolig person att rollspela med. Jag följer samt alla regler till 100% och blir jag utsatt i någon konflikt eller situation så gör jag så de blir så verkligt så möjligt. Jag försöker absolut vinna men det är inte min första prioritering. Min första prio är att det ska bli så verkligt så möjligt. Om jag tex. Får ett vapen draget på mig så tänker jag: Vad hade jag själv gjort? Så gör jag det. Så om nu nån hade dragit handen så hade jag absolut lydigt va de sa och inte försöka något dumt. Jag vill också jätte gärna ta en del till Unive då jag sett att det är en väldigt bra RP server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott skratt för alla men ändå en seriöshet och lära fler människor att rollspela. Ett väldigt bra RP för den delen också, en seriös spelare som är väldigt bra på att rollspela. Jag har till och med varit med en rollspels grupp när jag varit yngre så jag har en väldigt god erfarenhet om bra RP. Jag skulle nog också säga att Allan Azeri kommer bli en stor karaktär inom Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tänka på sitt eget bästa. Om du tex. Skulle bli rånad så ska du tänka på att göra det så verkligt som möjligt och få det att bli en vinst för motpartern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från kompisar som tipsat mig och twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka